kau ingat kau tu DORAEMON boleh guna mesin masa nak patah balik zaman silam??(sila tekan ini)

Wednesday, May 30, 2012

GATHERING WITH DORMMATES:)

Assalamualaikum wbt.

ahad 2minggu lps pergi MID VALLEY..
aku sampai around 9.40 am
gila awal kan??
so, lepak2 dekat KFC untuk breakfast sambil tunggu MPH buka!
then, usha2 tgk buku ZOMBIJAYA..boleh lah..tapi tak beli pun:)
(tapi skrg dah ada kat rak buku rumah aku..aku beli masa HARIBELIA2012 dekat PUTRAJAYA)
10% discount kot..rugi siapa tak beli doe..

then..si SARAH IZZATI+KAK DIBA+NADILAH smpi around 10.30am & telah menjemput aku bagai seorang puteri gamaknya di MPH..peluk2 kejap..
cari KAK RINA+her future HUSBAND..
WHAT!!!
baca Japanese Newspaper..
Aku hanya mampu tersengih dekat kak rina punya FUTURE HUSBAND..HAHAHA~

then again,
sarah bwk pergi THE GARDENS..
KAK DIBA BELANJA:)
(jangan jeles, trimas kak diba)
lepak2..minum2..borak2..makan2..ahhaha:)


KAK RINA+SARAH IZZATI


AKU+KAK DIBA+NADILAH


ALL OF US:)

then..pergi main bowling bagai sampai bersorak-sorak..ahhaha
game tersebut telah di menangi oleh KAK RINA FUTURE HUSBAND..
(amat ditekan oleh KAK DIBA+KAK RINA supaya KRFH m'bayar game tersebut..-.-")
2nd place KAK RINA of course..
3rd i'ts ME!!
4th KAK DIBA
5th SARAH 
6th NADILAH..
(bok and cecep,jgn sedih2..lain kali boleh punya score)

then again&again..
celebrate Sarah punya BIRTHDAY:)


nampak kan kek kat belah kiri bhgn bawah..kek telah dibelanja oleh KAK RINA..
aku mkn sepotong kek dan terus blah around 5.30pm
(nak kejar train punya pasal)

sungguh indah hari itu
harap akan diadakan lagi:)
untill then,
wassalam~


No comments:

Post a Comment