kau ingat kau tu DORAEMON boleh guna mesin masa nak patah balik zaman silam??(sila tekan ini)

Wednesday, December 21, 2011

BERHABUK:)

gila bersawang blog ini. yang pasti mmg milik aku. so,kau tak yah nak susah hati tunggang tebalik sangat la aku tak buat entry baru. kau duduk dan baca dengan minda yg b'shj cukup.
itu shj pintaku setulus hati bagai benang yg diusaha utk melalui jarum yg ada space kecik itu.
(aku tak menjurus kepada sesiapa,saje merepek)


bagai yg sudah sedia maklum..tak payah nak ulang byk2 kali..tapi aku nak ulang jugak!

SPM SUDAH TAMAT!!
gembira?
:of course la

cuak?
:mmg la,result yg kluar nnt tawakal shj kpd Yang Maha Esa

sedih?

:mestilah!aku tak study betul2

tapi dah suratan takdir. aku menyesal. kawan2 doakan makhluk ini! yg penting. aku tersangatlah rindu kepada makhluk2 yang agak durjana kelakuannya dalam firasat aku ini



kader shuk hilfi pijie nabil cash kempes
haziq nonoi udin pejal aqil jimbo farhat

gulang kikin biela ieqa fd balak sham
melayu eton aliah



gila rindu dekat korang.
RINDU TAHAP GILA BAYANG LA AKU RASA.

ada ke mcm tu???
lantak situ.
tak lupa dekat batchmates GENESIS yang lain.
kwn2 yg di sklh lama & sklh rendah


tamat sudah sekolah untuk aku yg diberi nama
NURFARAHIN NAJWA ZULKIFLI
ini
tapi yang sedihnya lagi:


dah takda sapa aku nak baling pensel tekan kat dia(kader)
kacau si firaun tu(shuk)
meja kene letak kat court(hilfi)
nak tanya soalan fizik(pijie)
borak2 & luah perasaan + belajar sejarah!(nabil)
sama2 dgr mp3 eton(cash)
sengih2 kat aku(kempes)
kacau aku tgh buat keje ngan muscle kau yg tak brapa nak tough tu(haziq)
aku nak jerit nama kau kuat2!(nonoi)
sama2 kene kerah otak ngan cikgu(udin)
buat lawak bodoh & sengih nampak gigi..hahahhaha..(pejal)
bdk yg tak b'ckp ngan aku & hambarkan aku(aqil)
yg selalu tlg aku(jimbo)
sama2 sambut birthday yg eton sedekahkan kek(farhat)
yg selalu naik angin tak kne tempat(gulang)
yg semangat gila psl bola..kalah aku(kikin)
yg selalu buat muka kosong kat aku(biela)
selalu gigit aku mcm takde benda dah nak makan gamaknya(ieqa)
take care for me(fd)
selalu blanja mknn mak dia bwk tiap2 minggu tanpa rasa jemu(balak)
kwn lepak2 tanpa kira waktu + cikgu aku kadang2(sham)
yang selalu pinjam buku chemistry cikgu zul(melayu)
yang tak jemu2 ajar aku kalau aku tak paham sebesar zarah pun..thanks!(eton)
kau ingat kau cute sangat ke??jgn marah..kau mmg selalu bajet cute(aliah)


BUDI JAYA MAJU SETIA
AHLI GENESIS SELURUHNYA
DORMMATES PERWIRA:PAHLAWAN:PENDEKAR:PANGLIMA
(byk sgt nak tulis)

aku sangat2 b'terima kasih kpd makhluk2 yg interframe ataupun diluar kwsn
dlm hidup aku yg tak sempurna ini

kerana

AKU SEORANG PENGEMBARA

dan

AKU MANUSIA JUGA:)

4 comments:

  1. jiwang karat siot....!!!!!!!!
    boleh jd sasterawan ni..haha
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahha..aku mmg jiwang gak lah..btw,ni siapa wei..aku rasa cam kempes..true or wrong??:)

      Delete
  2. Gila bhai. Cerita bola semestinya aku tau. Haha

    ReplyDelete
  3. haha..yeah kikin..you're the one !:)

    ReplyDelete