kau ingat kau tu DORAEMON boleh guna mesin masa nak patah balik zaman silam??(sila tekan ini)

Friday, June 15, 2012

AKU BAYAR CUKAI OKEY!


Assalamualaikum w.b.t.
salam sejahtera & salam 1 MALAYSIA
Saya seorang tuan tanah yang sangat berwibawa
HAHAHAHA
okay, the basic information about myself
seorang yang gila-gila
seorang yang suka gila warna MERAH HITAM PUTIH
seorang yang pendiam juga (kadang kadang)
seorang yang fanatik terhadap 
MANCHESTER UNITED, SELANGOR, MALAYSIA
seorang yang sangat SEMANGAT untuk apa - apa yang berkaitan sukan MALAYSIA
BADMINTON, HOCKEY, FOOTBALL, SQUASH
& etc.
seorang yang minat lagu - lagu INDIE
tapi
lagu JUSTIN BUBUR pun aku layan jugak~
tapi mood sekarang aku lebih layan BIG BANG!
haha so lambat aku nih~

p/s : nak tau apa - apa or nak bagi pendapat pun boleh, just pergi dekat WEB MAK ZOO KEN BERG punya button yang kat bahagian atas tuh..then post at my timeline:)
dekat blog nih pun boleh :)

TERIMA KASIH DAUN KELADI, HARAP - HARAP DATANG LAH LAGI OKEY!