kau ingat kau tu DORAEMON boleh guna mesin masa nak patah balik zaman silam??(sila tekan ini)

Thursday, April 19, 2012

PENENTUANHIDUPKAH?


assalamualaikum wbt. dan selamat sejahtera dan salam satu MALAYSIA..hahaha..dah macam nak bagi syarahan pulak kan gaya aku nih. okey..memang dah lama gila aku tak merepek kerepek kat dalam blog aku nih sebab aku punya hati tengah down gila ye~ so,aku tenteramkan diri dulu..gambar di atas amat berkait rapat dengan keadaan aku selama aku tak post kejadah haram kat blog yang terlawa aku ni..tak yah nak tonggang tebalik kan korang punya kepala la nak pikir kan..baik aku bagi tau je yang aku FRUST! sebab result aku bengkang-bengkong mcm jalan nak pergi Fraser Hill dah gamaknye..tapi aku sangat bersyukur sebab semua kredit card..so,takda nak tunggu bil betimbun-timbun sebab aku dikira selamat dan aku amat bersyukur (O.o) 

kepada sahabat-sahabat yang aku kenal yang mendapat jalan yang lurus aku ucapkan tahniah! kepada yang tak, kita senasib la kan..dekat semua batchamates 'GENESIS' aku yang 35 org tuh..tahniah!tahniah! dan tahniah!aku gila terangkat dgn kejayaan korang..kita semua naikkan GRED SEKOLAH wei!

aku memang la sedih tak dapat naik pentas tapi ada aku kesaaaahhhh???ahhahaa(nak sedapkan hati)

tapi,kenangan yang mmg banyak pahit dari manis tetap akan dikenang oleh aku yang hina dan tak berapa nak ALBERT EINSTEIN sangat nih..

*aku sangat sedar diri aku ini dan aku tak down dah wei!
  cool2 sudah:)

No comments:

Post a Comment