kau ingat kau tu DORAEMON boleh guna mesin masa nak patah balik zaman silam??(sila tekan ini)

Thursday, April 19, 2012

zahiriladzim(saja2..tetibakan..haha)

Assalamualaikum wbt, tetibakan aku nak post pasal zahiril adzim ni..haha..dulu, post yang dulu2 ada jugak..tapi takde gambar..ni masa tahun lepas aku pergi tengok teater dekat Dwn Bahasa & Pustaka kalau tak silap aku la..gila excited nak pergi sampai sanggup aku dengan sebok 2 org(twins yang bernama NADILAH&NABIHAH) solat maghrib kat pondok sekolah depan dewan yang boleh lah dikatakan lawa..kat mana lagi, kat SEK. MEN. SAINS SELANGOR la...cerita dia taknak kena tinggal dgn cikgu..ahahah..kenangan manis wei! tapi sebenarnya aku bukan ahli kelab teater pun..aku selit2 then dapat jugak pergi..muahhaha..aku minat ZA ni dari cerita KAMI THE SERIES lagi..cerita tu mmg best gila..awesome!klu ar ada kwn2 yg sekepala macam tuh..

nak dijadikan cerita..aku dengan kwn2 sebatch and junior+cikgu sorang ngan suami dia pergi tengok teater ni..first time ni tgk teater..yelah..aku kan budak luar bandar yg baru nak kenal KL ni ha..ceh,ayat melangit..aku kan baru pindah sekolah baru yang tak berapa nak baru tuh kan..dari tg.malim ke KL..2jam klu naik train KTMB ye..maksud aku thn 2010(form4) la..skrg dah habis sklh...jadi bibik pulak kat rumah..aiyyooo..penat2..

okey,dah menyimpang..so,aku sampai beli tiket & masuk..opening dia ada menyelitkan ayat2 mengenai SMSS & pengetua sekolah aku iaitu Tuan Haji Nor Paizin Bin Ibrahim..tergelak kite orang semua..

dah habis tu tunggu ZA keluar dgn team dia yg berlakon dalam teater tuh..aku mmg tak bawa camera la cerita dia kan..nak seludup phone mahal yang ada camera pun tak mampu...aku bawak phone cikai je pegi sekolah wlupun benda tu haram kat bumi SBP!ahha..terpaksa cikgu..rumah saya jauh..

aku hanya mampu ambil tanda tangan ZA je..memang segan habis la..ZA boleh pulak tengok tajuk buku yang aku bawak tuh..okey,addmath punya buku yang baru je aku dapat pagi hari yang pergi teater tuh..haha..sanggup tu aku bawa sebab dah takde buku kosong langsung..nasib tak kantoi ngan teacher..hehehe..tapi aku puas dapat jumpa ZA..kenangan yang tak kan aku lupakan:)

ooo..terlupa pulak..semalam aku pergi UPSI yg RTM lancarkan RTM MOBILE tu..korang mesti dpt msj dia..aku pegi dah lewat..pukul 5 ptg...time parking kereta..(ayah aku la parking,aku tak dapat lesen lagi)...tengok depan sekali BOB AF la..dia nak blah dah masa tuh naik persona..okey apa..support negara apa guna kereta nasional..tabik spring la..then,dia angkat tangan kat aku & my parents..then jalan2 nampak Datuk Rais Yatim dgn isteri..ooo,sebelum tuh nampak FAUZI NAWAWI jugak..aku takde la nak tangkap gambar ke hape..setakat pandang je sebab aku dah penat sangat masa tuh..then beli barang sikit..terus balik rumah, panaskan lauk dan nasi..makan IKAN KELI!sedap wei..maveles..mauahha..pastuh aku pergi on9 sampai pukul 6pagi..aku tidur pukul 7pagi...buruk kan perangai??

*aku lepas geram sebab PC rosak..ni pun guna notebook 1MALAYSIA..hahhaha:)

No comments:

Post a Comment